Transmisijas diagnostika un remonts

Automātiskajām un robotizētajām (DSG, Stronic) ātrumkārbām diagnostika tiek veikta ar vispārēju pārbaudi - eļļas līmeņa un viskozitātes pārbaudi. Tiek veikta datora diagnostika ar specializētām iekārtām, ar kurām tiek testēta elektroniskās vadības sistēma (devēji, instalācija, solenoīdu vārsti, vadības bloks utt.), tiek veikts testa brauciens (ja auto ir braucams) meistara pavadībā pārbaudot automātiskās ātrumkārbas nekorektu darbību - izslīdēšanu, sitienus un tamlīdzīgus defektus.

Manuālajām ātrumkārbām diagnostika tiek veikta tikai ar testa braucienu (ja auto ir braucams) meistara pavadībā, testējot pašas ātrumkārbas darbību, sajūga elementu darbību / nolietojumu, kā arī novērtējot dubultmasas / divmasas spararata stāvokli. Pilnīgu defektāciju iespējas veikt tikai pie demontētas un izjauktas ātrumkārbas.

Ātrumkārbu diagnostika:

Izpildes laiks: 3 h

Manuālā ātrumkarbas diagnostika - 25.00 EUR

Automātiskās ātrumkarbas diagnostika - 50.00 EUR

S-Tronic ātrumkārbu remonts, diagnostika un apkope

Ražotājs šīm ātrumkārbām ir noteicis eļļas maiņas intervālu ik pēc 60 000 km. Šīs ātrumkārbas uzbūve paredz, ka eļļa ir jāmaina divos atsevišķos nodalījumos:

- transmisijas daļā
- slapjā sajūga daļā

Katram no šiem nodalījumiem ir arī filtrs, kurus šīs apkopes laikā obligāti ir jāmaina.

Izpildes laiks: 3h, izmaksas:

Filtrs (VAICO) - 54.60 EUR
Filtrs (VAICO) - 23.53 EUR
Eļļa (MOTUL DCTF) 12.5L - 106.87 EUR
Apkope - 65.00 EUR

Kopā: 250.00 EUR

S-tronic ātrumkārbas sajūga un vai spararata defekts.
Nereti saskaramies ar Stronic ātrumkārbu sajūga defektu. Pirmie simptomi šim defektam ir nekorekta ātrumu pārslēgšana, sitieni pie pārslēgšanās un sajūga izslīdēšana, kas izpaužas kā strauja apgriezienu pacelšanās, kas nesabalansējas ar auto paātrinājumu. Sajūga maiņas gadījumā AUDI vēl ir paredzējis mainīt remontkomplektu, kas sastāv no solenoīdu vārstiem, vadu savienojumiem un citām detaļām. Veicot sajūga maiņu eļļas maiņa ir obligāta prasība, kā arī pēc remonta nepieciešams veikt ātrumkārbas adaptāciju.Ja auto tukšgaitā dzirdamas metāliskas skaņas no ātrumkārbas apvidus tad defekts ir dubultmasas spararatā.  

Izpildes laiks: 1-3 darba dienas, izmaksas (spararata defekta gadījumā):  

Ātrumkārbas demontāža/ montāža - 260.00 EUR
Atjaunots dubultmasas spararats - 200.00 EUR
Jauns dubultmasas spararats - 600.00 - 1200.00 EUR

Kopā: 450.00 vai 850.00 EUR

Izmaksas (sajūga defekta gadījumā):  
Ātrumkārbas demontāža/ montāža + sajūga maiņa  + ātrumkārbas adaptācija - 350.00 EUR
Sajūgs (OE AUDI) - 1360.00 EUR
Remontkomplekts(vadu savienojumi, vadības plates, soleonīdu vārsti) (OE AUDI) - 557.53 EUR
Priekšējā vāka o -rings + blīvslēgs (OE AUDI) - 41.91 EUR
Ātrumkārbas eļļa + filtri - 185.00 EUR

Kopā: 2494.44 EUR

DSG ātrumkārbu remonts, diagnostika un apkope

Liela daļa VAG grupas automašīnas (Audi, Volkswagen, Seat, Škoda)  ir aprīkotas ar DSG ātrumkārbām. Šajās automašīnās DSG ātrumkārbas sāka uzstādīt kopš 2003. gada un uzstāda vēl šobrīd. DSG (Direct Shift Gearbox) ātrumkārba ir moderna robotizēta divu sajūgu automātiskā ātrumkārba.

Ražotājs sērijveidā ir aprīkojis automašīnas ar divu veidu DSG pārnesumkārbām- DSG-6 un DSG-7. Galvenā šo ātrumkārbu atšķirība ir tāda, ka DSG-6 ātrumkārba ir aprīkota ar slapjo sajūgu, bet DSG-7 ātrumkārbai ir uzstādīts sausais sajūgs. Slapjā sajūga dzīves mūžs ir krietni ilgāks un ar šī mezgla maiņu saskaramies salīdzinoši retāk nekā ar DSG-7 sajūga maiņu.

DSG-6 pakāpju ātrumkārbām ražotājs ir noteicis eļļas maiņas intervālu ik pēc 60 000 km.
Veicot eļļas maiņu obligāti ir jāmaina arī filtrs.

Izpildes laiks: 2h, izmaksas:

Eļļa MOTUL DCTF 7 L - 95.31 EUR
Filtrs (VAICO)-  19.69 EUR
Maiņa- 65.00 EUR

Kopā: 180.00 EUR

DSG-6 ātrumkārbas gadījumā slapjā sajūga, mehatorna vai solenoīdu vārstu defektu risināšanā parasti remonta izmaksas ir no 900.00 – 2500.00 EUR. Nereti klientiem piemeklējam citu lietotu ātrumkārbu, šādā remonta risinājumā ātrumkārbas maiņa ar jaunu eļļu + filtru un darbu izmaksā 1200.00 - 1400.00 EUR.

Ja no ierindas ir izgājis dubultmasas spararats pirmie simptomi būs vibrācija un metāliskas skaņas no ātrumkārbas apvidus. Šis ir visbiežāk sastopamā problēma ar, ko saskarās DSG-6 ātrumkārbas lietotāji.

Izpildes laiks: divas darba dienas, izmaksas:

Ātrumkārbas demontāža/ montāža - 180.00 EUR
Atjaunots dubultmasas spararats - 200.00 EUR
Jauns dubultmasas spararats - 550.00 EUR

Kopā: 380.00 vai 730.00 EUR

DSG-7 pakāpju ātrumkārbām ražotājs nav noteicis eļļas maiņas intervālu, bet gan “LIFE TIME” apzīmējumu, kas savā būtībā nozīmē, ka eļļa ir jāmaina tikai pie ātrumkārbas remonta.

Gadījumos, kad DSG-7 ātrumkārbai no ierindas ir izgājis sajūgs vai spararats rekomendējam šos abus mezglus mainīt kopā. Spararatu šādā gadījumā ir iespējams atjaunot. Svarīgi ir zināt, ka sajūga maiņas gadījumā, to var nomainīt tikai ar LUK ražotāja specializētajiem instrumentiem, jo ir nepieciešama sajūga regulācija.

Mehatrona defekta gadījumā tiek remontēta hidrauliskā vai elektriskā daļa. Ir gadījumu, kad mehatronu nav iespējams atjaunot un ir nepieciešama tā nomaiņa. Jauna mehatrona cena ir aptuveni 1500.00 EUR (OE VW).

Izpildes laiks: divas darba dienas, izmaksas:

Ātrumkārbas demontāža/ montāža - 180.00 EUR
Sajūga maiņa + ātrumkārbas adoptācija - 80.00 EUR
Atjaunots dubultmasas spararats - 200.00 EUR
Jauns dubultmasas spararats - 550.00 EUR
Sajūga komplekts - 460.00 EUR

Kopā: 920.00 vai 1270.00 EUR

Mūsu pakalpojumi

Izvēlies sev nepieciešamo pakalpojumu

Auto diagnostika
Lai servisa meistars spētu veikt korektu un kvalitatīvu automašīnas remontu, nepieciešams veikt sākotnēju diagnostiku. Iegādājoties auto rekomendējam veikt pilnu auto diagnostiku.
Kondicionieru uzpilde
Veicam gaisa kondicionieru sistēmas defektāciju, uzpildi un remontu.
Dzinēja remonts
Veicam pilna spektra dzinēju remontu un apkopes pēc ražotāja noteiktiem standartiem.
Transmisijas remonts
Veicam manuālo, automātisko un robotizēto ātrumkārbu remontu un apkopes pēc ražotāja noteiktiem standartiem. Piedāvājam klientam uzstādīt jaunus/ atjaunotus spararatus un sajūga komplektus.
Ritošās daļas
remonts
Veicam ritošās daļas, bremžu sistēmas un auto amortizācijas remontu. Piedāvājam klientam uzstādīt jaunas/ atjaunotas stūres iekārtas.
Izplūdes sistēmas remonts
Kvēpu filtra (DPF) mazgāšana
Veicam kvēpu filtru (DPF)/ katalizatoru profesionālu tīrīšanu, EGR vārstu nomaiņu vai remontu.
Ieplūdes sistēmas remonts
Ieplūdes kolektora un dzinēja galvas ieplūdes kanālu tīrīšana / attīrīšana.
Savirzes regulēšana
Veicam riteņu ģeometrijas pārbaudi un regulēšanu vai savirzes / sagāzuma / savērsuma pārbaudi un regulēšanu.
Riepu montāža / balansēšana
Veicam riepu montāžu, balansēšanu un nepieciešamības gadījumā uzglabāsim jūsu automašīnas riepas līdz nākošajai riepu maiņas sezonai.
Degvielas sistēmas remonts
Veicam degvielas sistēmu diagnostiku/remontu. Dīzeļdzinēju degvielas sprauslu un augstspiediena sūkņu remontu/ nomaiņu.
Vadības bloku programmēšana
Veicam automobiļu dzinēju EGR un AdBlue sistēmas remontdarbus un programmēšanu, kā arī ChipTuning jeb auto jaudas palielināšanu

Kas mēs esam?

SIA PRORING Latvia uzņēmums ir dibināts 2013. Gada 13 novembrī. Uzņēmums ir sadalīts divos pamatdarbības virzienos:

Autoserviss
Ražošana


Autoservisa misija ir veikt kvalitatīvu auto remontu pēc ražotāju noteiktiem standartiem.

Ražošanas cehs ir sadalīts vairākos departamentos:
Metālapstrādes departaments- virpošana/ frēzēšana/ metināšana/ balansēšana un konstrukciju izgatavošana
Industriālās mazgāšanas departaments- augstspiediena un ultraskaņas mazgāšana
Atjaunošanas departaments- spararatu un sajūgu atjaunošana | stūres iekārtu atjaunošana | dzinēja bloku, galvu diagnostika un remonts

2018. gadā īstenojam uzņēmuma modernizācijas pasākumus izmantojamo bīstamo vielu apjomu samazināšanai. Pasākumi tiek īstenoti ar Baltijas Vides Foruma palīdzību un atbalstu no projekta "Baltijas pilotpasākumi bīstamo ķīmisko vielu emisiju samazināšanai ar aizvietošanu un resursu efektivitāti" (LIFE14 ENV/LV/000174), ko līdzfinansē Eiropas Savienības LIFE programma un Latvijas vides aizsardzības fonda administrācija.

Kontakti

Uz augšu