Esiet laipni gaidīti mūsu servisā, kur saņemsiet piemērotākos auto apkopes un remonta risinājumus, nepieciešamības gadījumā sniegsim konsultāciju.
PieteiktiesIzvēlies sev nepieciešamo pakalpojumu
SIA PRORING Latvia uzņēmums ir dibināts 2013. Gada 13 novembrī. Uzņēmums ir sadalīts divos pamatdarbības virzienos:
Autoserviss
Ražošana
Ražošanas cehs ir sadalīts vairākos departamentos:
Metālapstrādes departaments- virpošana/ frēzēšana/ metināšana/ balansēšana un konstrukciju izgatavošana
Industriālās mazgāšanas departaments- augstspiediena un ultraskaņas mazgāšana
Atjaunošanas departaments- spararatu un sajūgu atjaunošana | stūres iekārtu atjaunošana | dzinēja bloku, galvu diagnostika un remonts
Autoservisa misija ir veikt kvalitatīvu auto remontu pēc ražotāju noteiktiem standartiem. Iegūts arī ISO 9001:2015 sertifikāts.
2018. gadā īstenojam uzņēmuma modernizācijas pasākumus izmantojamo bīstamo vielu apjomu samazināšanai. Pasākumi tiek īstenoti ar Baltijas Vides Foruma palīdzību un atbalstu no projekta "Baltijas pilotpasākumi bīstamo ķīmisko vielu emisiju samazināšanai ar aizvietošanu un resursu efektivitāti" (LIFE14 ENV/LV/000174), ko līdzfinansē Eiropas Savienības LIFE programma un Latvijas vides aizsardzības fonda administrācija.
SIA PRORING Latvia ir noslēdzis līgumu Nr.17.2-5-L-2024/345 2024. gada 17. jūnijā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu pasākuma “Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā”, kura ietvaros tika ieviests digitāls transformācijas risinājums, kas nodrošina uzņēmuma pamatdarbības procesu digitalizāciju un automatizāciju.
Aizpildiet pieteikuma formu un mūsu autoremonta eksperts ar Jums sazināsies tuvākajā laikā. Nepieciešamības gadījumā iespējams augšuplādēt failu.
Graboņa, dzinēja vibrācija stāvot (galvenokārt aukstam dzinējam piedarbinot līdz dzinējs uzsilst), gan paātrinoties, ir simptomi, kas liecina ka spararats vairs savu funkciju nepilda.Biežos gadījumos cilvēki šiem defektiem nepievērš uzmanību un turpina lietot auto. Defekta laicīga nenovēršana bieži vien bojā arī dzinēja un ātrumkārbas balstiekārtu kā arī pašu ātrumkārbu. Nereti demontējot sajūga komplektu un spararatu tiek atklāts arī ātrumkārbas defekts, jo vibrācijas ir palielinājušas slodzi uz ātrumkārbas primāro asi.
Pirmie siptomi, kurus sajūt vai pamana autovadītājs ir brīvkustība stūres ratā, eļļas noplūde no stūres mehānisma/ reikas, klaboņa no automašīnas priekšpuses. Ilgstoši lietojot automašīnu ar bojātu stūres iekārtu riskam tiek pakļauti arī citi mezgli, kā piemēram, stūres stieņi un to uzgaļi, stūres pastiprinātāja sūknis un stūres kardāna pārvads.
Teksts vēlāk