Veicam dzinēju kapitālos remontus, kas ietver sevī dzinēja izjaukšanu un defektāciju, nepieciešamo rezerves daļu sagādi, dzinēja bloka un galvas pārbaudi/ remontu un komplektēšanu pēc ražotāja noteiktiem standartiem.
Nereti dzinēju kapitālā remonta izmaksas liek apdomāt par cita lietota dzinēja iegādi, kas nozīmē arī uzņemties zināmus riskus. Sadarbojoties ar partneriem mēs veicam lietotu dzinēju piegādi no visas Eiropas.
Kas visbiežāk noved pie dzinēja kapitālā remonta:
· Nav veiktas auto apkopes pēc ražotāja noteiktiem standartiem
· Iepriekš veikts nekorekts dzinēja vai kāda cita mezgla remonts, kurš ietekmē dzinēja darbību
· Zobsiksnas/ pievadķēdes defekta gadījumā
· Pārslodzēs ilgstoši darbināts dzinējs
· Dabisks nolietojums, izsmelts dzinēja resurss
Saskaroties ar turbīnas defektu klientiem piedāvājam trīs remonta risinājumus.
· Uzstādīt jaunu turbīnu
· Uzstādīt rūpnieciski atjaunotu turbīnu
· Atjaunot/ restaurēt esošo turbīnu
Pirmais variants vienmēr ir krietni dārgāks, jaunas turbīnas izmaksas parasti ir robežās no 800.00 – 2500.00 EUR.
Otrais un trešais variants izmaksu ziņā ir ļoti līdzīgs 250.00 – 500.00 EUR, uzstādot rūpnieciski atjaunotu turbīnu mēs spējam ieekonomēt laiku, trešo variantu izvēlamies, kad otro variantu nav iespējams iegādāties.
Turbīnas demontāža/ montāža katram auto ir stipri atšķirīga, kā arī izmaksas. Veicot turbīnas maiņu obligāti nepieciešams veikt eļļošanas cauruļu, dzesētāja (intercoolera) un dzesētāja cauruļu mazgāšanu ar ultraskaņas metodi, lai visus šos elementus mēs attīrītu no svešķermeņiem/ uzdegumiem un eļļām. Ja turbīna ir pastiprināti dzinusi eļļu izplūdes sistēmā, tad ir jāpārliecinās par katalizatora un/ vai kvēpu (DPF) filtra stāvokli un nepieciešamības gadījumā to mazgāt.
Kad visas šīs pozīcijas ir izpildītas nepieciešams veikt dzinēja gaisa filtra/ eļļas filtra un eļļas maiņu.
Ražotājs noteicis katram dzinējam ķēžu komplekta maiņas intervālu vai tā resursu. Vidēji ķēžu maiņa ir jāveic ik pēc 200 000 km nobraukuma.
Mēs piedāvājam veikt ķēžu komplektu maiņu visām automašīnu markām ar dīzeļdzinējiem vai benzīna dzinējiem, bet visbiežāk gan saskaramies ar BMW 2.0D un 3.0D (M47,N47, M57, N57) dzinējiem vai AUDI un VW dzinējiem 3.0D un 4.2D dzinējiem.
Pirmie simptomi, kad ir pamats bažīties, ka dzinēja ķēdes savu resursu ir izsmēlušas:
• ir tirkšķoša skaņa piedarbinot automašīnu;
• žļerkstoša skaņa uzsilušai automašīnai;
• nevienmērīga dzinēja darbība.
Šādos gadījumos ir beigti ķēdes slīdņi, beigti ķēžu spriegotāji, nodiluši zobrati vai pašas ķēdes ir izstiepušās.
Ja šāda veida dzinēja problēma netiek novērsta savlaicīgi, tas var rezultēties ar pārplīsušu dzinēja ķēdi, kas nozīmē apjomīgu dzinēja remontu.
Katram dzinējam šī procedūra ir atšķirīga, ir nepieciešami specinstrumenti, lai būtu iespējams korekti nostādīt visus zobratus un ķēdes pa atzīmēm.
Svarīgi ir visas demontētās detaļas, dzinēja vākus, vārstu vāku un karteri kārtīgi nomazgāt un attaukot. Veicot šo remontu mēs visas šīs daļas mazgājam ultraskaņas vannā.
Šo darbu uzsākot svarīgi ir veikt visu nepieciešamo detaļu sagādi un nomaiņu.. Rezerves daļu tirgū tiek piedāvāti dažādi ķēžu komplekti, kuri nav pilnā komplektācijā, piemēram, bez zobratiem, bet vairākiem dzinējiem pastiprināti dilst zobrati. Ir nepieciešams sagādāt visas nepieciešamās blīves un blīvslēgus, lai pēc remonta neveidotos eļļas noplūdes.
Kad visas nepieciešamās komponentes esam nomainījuši, dzinējs tiek vairākkārtīgi izgriezts tā darbības virzienā, lai meistars varētu atkārtoti pārliecināties, ka visi zobrati un ķēdes atrodas savās pozīcijās.
Pēdējais remonta / apkopes posms ir dzinēja eļļas un filtru maiņa.
Ķēžu komplektu maiņas izmaksas ir atkarīgas no automašīnas modeļa un pielietoto rezerves daļu ražotāju cenām.
Lai noskaidrotu ķēžu komplekta maiņas izmaksas priekš savas automašīnas, sazinieties ar mums un mēs sagatavosim detalizētu piedāvājumu.
Ražotājs noteicis katram dzinējam zobsiksnas komplekta maiņas intervālu vai tā resursu.
Katram auto ražotājam šie intervāli ir individuāli un tie mēdz būt no 80 000 km - 220 000 km.
Mēs piedāvājam veikt zobsiksnas komplektu maiņu visām automašīnu markām ar dīzeļdzinējiem vai benzīna dzinējiem.
Svarīgi veicot šo procedūru ir veikt visu komplektā ietilpstošo ruļļu nomaiņu, spriegotājmehānismu nomaiņu un dzesēšanas sūkņa nomaiņu, ja tas tiek piedzīts ar zobsiksnu.
Zobsiksnas komplektu maiņas izmaksas ir atkarīgas no automašīnas modeļa un pielietoto rezerves daļu ražotāju cenām.
Lai noskaidrotu zobsiksnas komplekta maiņas izmaksas priekš savas automašīnas, sazinieties ar mums un mēs sagatavosim detalizētu piedāvājumu.
Izvēlies sev nepieciešamo pakalpojumu
SIA PRORING Latvia uzņēmums ir dibināts 2013. Gada 13 novembrī. Uzņēmums ir sadalīts divos pamatdarbības virzienos:
Autoserviss
Ražošana
Autoservisa misija ir veikt kvalitatīvu auto remontu pēc ražotāju noteiktiem standartiem.
Ražošanas cehs ir sadalīts vairākos departamentos:
Metālapstrādes departaments- virpošana/ frēzēšana/ metināšana/ balansēšana un konstrukciju izgatavošana
Industriālās mazgāšanas departaments- augstspiediena un ultraskaņas mazgāšana
Atjaunošanas departaments- spararatu un sajūgu atjaunošana | stūres iekārtu atjaunošana | dzinēja bloku, galvu diagnostika un remonts
2018. gadā īstenojam uzņēmuma modernizācijas pasākumus izmantojamo bīstamo vielu apjomu samazināšanai. Pasākumi tiek īstenoti ar Baltijas Vides Foruma palīdzību un atbalstu no projekta "Baltijas pilotpasākumi bīstamo ķīmisko vielu emisiju samazināšanai ar aizvietošanu un resursu efektivitāti" (LIFE14 ENV/LV/000174), ko līdzfinansē Eiropas Savienības LIFE programma un Latvijas vides aizsardzības fonda administrācija.